tirsdag 20. april 2010

Har gått under jorda


I motsentning til alle andre har æ gått under gjorda i noen dager,
rett og slett pga. min kjæreste datter smitta meg med sin sykdom.
Island har terrorisert omverden med sitt reineste produkt, ASKE! Folk kommer
seg ikke hjem, feire, begravelse osv, og her har vi logge stille og rolig på sofaen i flere dager mens det er masse elendigheter overalt.
Jeg har hørt at akse skal være noe av det reneste man får tak i, er det
fakta?

Det er egentlig ikke greit å være syk, men da man skal være syk er det
med stor fordel og ikke å en syk datter også. Vi har hele familien logge
strøken noen dager.
Jeg virkelig hater at jeg blir så fort smitta, spesielt av barn.
Det kommer til å bli lykke når hun kommer hjem med barnehagesyka, da blir vi nok
flere som ligger.
Nå ser det ut til at alt går på bedringens vei, og vi
skal være friskmeldt.

Jeg har en dag fri, og skal på en bytur med Sonja. Gleder meg <3 Jeg skal også hente min nye eiendel, SE X 10i. Den har jeg ventet på noen dager, men tror at den har blitt forsinket som alt anna her i verden pga. aska fra Island.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar