torsdag 15. april 2010

Strømregning på topp!

I dag var lillemor hjemme med pappan sin, mens jeg var på jobb.
Hun hadde god form så det blir nok en hjemme alene dag på meg i morgen, så
skal hun i barnehagen. Lurer på hva jeg skal finne på, blir nok ikke nå handletur.
Ettersom at jeg hadde en liten tur på det store nett her om dagen, så gikk det en del penger på det.

I dag fikk vi som mange andre telefonregningen i posten, og når jeg åpnet den så fikk jeg direkte bakoversveis! Den var nesten det dobbelte av det som er normalt på denne tiden av året!!
Hva i allverden tenkte jeg, det er jo å ta livet av økonomien til folk.
Håper at dette ikke fortsetter for da kommer jeg til å slite av meg hår å selge det!
Når jeg tenker meg om så har vi ikke hatt noe særlig mer strøm i fjor, så strømmen har jo
gått betydelig opp.
Regner med at flere har samme tanker som meg ( FRUSTRASJOOOON), noe jeg så absolutt ikke ønsker.

Ser frem til bedre tider for å si det sånn, men frem til da så dele æ min tanke om dagens
"overraskelse":





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar