mandag 31. mai 2010

Jord og stein er vanskelig å kjøpe

"Bilde er lånt fra goggle"

Dagens lærdom er at det er utrolig vanskelig å kjøpe jord og stein.
Neste steg for hagen er å få plenjord i hagen slik at vi kan få sådd til høsten.
Vi skal også få litt pukk til en biloppstillingsplass,(uttales pokk, men æ sir både pukk, pokk og tom pøkk).
Enkelte ord fester seg bare ikke. Firmaene på ringe runden min flirer heldigvis bare.
Jeg brukte sikkert 20 tlf samtaler for å få noen som kan levere meg pukk og jord til en ok penge, trur jeg. Er nå i overkant av 8000 kr billig for jord å stein? Det er i mine øyer noe jeg aldri hadde tenkt meg å bruke penger på.
Det er snakk om ganske mye da, tre lastebiler med jord og stein....
I lengden er det jo verdt det, med en fin hage stiger jo også verdien på huset.
På samme måte som et nytt tak gjør.


Har du bestilt jord og stein? Kanskje du vet om noen som selger billig?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar