lørdag 1. mai 2010

Kom mai du skjønne milde

Nå er det 1 mai, og vi e nesten halvveis inn i dette året.
At tiden går fort har jeg skjønt for ca et år sia, det var da jeg oppdaget at Sofie, vårres egen lille Prinsesse ikke var 2 mnd gammel og jeg ikke skjønte hvor de 2 mnd var blitt av.
Nå er hun over et år og jeg tenker "hvor er året blitt av??".
Alle som har hatt smått i huset ser hvor fort tiden egentlig kan gå, og ønsker seg tilbake til man var 17 år og kunne ikke vente med å bli 18 år.
Tenk hvor sakte det året gikk!
Vi har en deilig tid i vente med sol og sommer, som jeg gleder med til det.
På tross at vi har en lang liste med gjøremål så gleder vi oss til varmere tider.

Gjøreliste:
-Flislegg en stuevegg
-Legg nytt tak
-Kaste ting som ligger i hagen
-Greve opp hagen og fikse den
-Fikse siste del av kjøkkenet

Flere som skal gjøre stor prosjekt i sommer? Håper vi ikke må bruke hele sommeren på dette. Uansett, så skal vi være glad når alt er gjort og vi kan slappe av imens kontoen svir....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar