onsdag 14. april 2010

Hostesaft er ikke hostesaft

I dag har jeg vært hjemme med Sofie, hun har hatt feber.
Vi merkes smått i går at hun var pjusk og natten var søvnløs.
Kjempe stygg hoste med masse slim resulterte til at jeg gikk på nettet for å lese om tips, og andre typiske kjærringråd.
Her kan du se Sofie i topp form, leker "Borte - BØØH" med meg og datamaskinen.

Av det jeg kunne finne så var solvipect veldig bra til formålet, så da var det bare å vente til
Gøran kom med det etter jobb.
Dessverre ble den ikke godt mottatt så middagen kom i retur. Så da legger vi det på hylla, men utav dette har jeg altså lært noe nytt.
Tips til de som ønsker å bli gravide er å drikke hostesaften, hostesaft???!! Av alle syke ting, så skal man altså kunne klare å bli gravid lettere ved å drikke dette.
Jeg har aldri hørt noe så rart før, men det er da nok et kjærringråd. Funker helt sikker for noen, mens de andre får prøve mer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar