mandag 12. april 2010

Tester meg frem, å se hva jeg har fått til

Nå har jeg funnet noen tips sider om hva man faktisk kan gjøre med en blogg.
Det er virkelig fasinerende å se hva dere har fått til på sidene deres.
Nå har jeg en signatur jeg selv har laget, en bakgrunn og masse annet liggende på lur.
Håper dere liker hva dere ser, for det kommer mer.
Bilder å sånt kommer etterhvert.
Tenkte på bruke bloggen mer etterhvert når jeg har funnet min layout.
Senere skal jeg ordne på hovedbildet, det skal bli interessant. Håper det blir bra.

Har holdt på med bloggen en god stund så nå skal jeg gå å hente lillemor i barnehagen.

Forresten, dersom dere som leser dette har noen tips og sider med tips om bloggstyling så gjerne gi meg en kommentar på det.




2 kommentarer:

  1. Du e kjæmpeflink! Blitt så fin den bloggen din! *misunneli* æ lure på kor du får tak i så fin layout/tema på sida? Resten vet æ korsn man gjør. Ja å så lure æ på korsn det va man laga de automatiske underskriften her inne på bloggen? Har laga før, men huske ikke... Ellers får du ha en fin dag =)

    SvarSlett
  2. Øverst i ventre hjørne er det en link til ei sia du kan gå inn på =) Du kan lage selv en hilsen på ei nettsia som æ ikke huske. Å så går du inn under innlegg å legg inn en html kode og lagre det... Vest du søke på google.no hvordan lage signatur på blogg så kommer d opp nå =)

    SvarSlett