tirsdag 25. mai 2010

En vanlig mandag

I dag er det tirsdag, men som mange andre så har jeg mandag nettopp fordi det har vært en fridag.
Jeg har i dag hatt en kort dag, så da tok jeg sjansen til shopping med strak arm. Fylte skapet til Sofie med
litt fine sommerkjoler, tights, bukser og gensere.
Hun måtte ha litt nye klær da hun ellers har mye arvet og noe er blitt smått.
Ellers så fikk jeg sjekket litt rundt på griller, ventilator osv.
Vi må få ut fingern der også.
Sofie er avbildet på 17 mai <3
Nå er det klart at vi skal ta hagen til helga, og det skal bli bra.

Ellers har dagen gått i middagsstyr, pannekake og ertersuppe.
Sofie spiste suppe for første gang alene og hun griset ikke noe særlig!!!
Første forsøk med skje funket ikke, alt ble jo borte.
Andre tom sikkert tiende med fingrene tok alt for lang tid.
Siste mulighet er da å helle i seg alt slik som man drikker, og jammen meg fungerte ikke det!
Blid og fornøyd hadde hun matet seg selv med suppe og pannekake.

Det var starten på trening den her uken, og det var kjempe deilig.

Etter er godt oljebad skal jeg slappe av resten av kvelden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar