torsdag 20. mai 2010

Quiz


Det har dessverre ikke vært så mange innlegg i det siste da tiden ikke strekker så godt til som man gjerne skulle ønske.


Jeg kom over som sikkert alle dere der ute også har gjort, quiz siden.

Det er så mange rare tester man kan ta der, som f.eks hvor gammel du er.

Den er til å flire av. Bare for at jeg har barn så er jeg 30??

Er testlageren 14 - bare for at den er dårlig? Du kan altså ta tester som sier om du kan lage mat, alderen din og masse annet.

Hvordan blir barnet ditt er også en test, jeg har ikke tatt den, men jeg er spent på hvordan mi Sofie blir når hun blir stor.

Blir hun lav som meg? Høy som pappaen? Rolig eller aktiv?

En ting vet jeg og det er at jeg kommer til å elske henne uansett hva, og det kan ikke en test innvirke på. Sofie blir Sofie =) Verdens vakreste barn i mine øyne.


Har du tatt noen tester? 99 % har sikkert tatt en av disse testene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar