mandag 7. juni 2010

Avslutning for MHU kvelder

I dag var Sofie hjemme med sin pappa, mens jeg var på jobb.
Gikk litt tidlig slik at jeg fikk litt kvalitets tid med Prinsessa.
Som du sikkert har lagt merke til så har min datter på 15 mnd utallige
kallenavn, men folkeregistrert navn er Sofie Charlotte.

"Sofie den lille lura"

Jeg hadde satt meg opp på trening i dag på Bodyburn. Det har jeg ikke prøvd, så det var gøy.
En saltime som går på styrke. Litt vekter, bøy og tøy.

Etter endt trening, og en real dusj var det rett til Viva Italia for å spise. Mental Helse Ungdom Narvik hadde avslutning i kveld, og vi spanderte middag på alle sammen.
Under kan du se seks flotte damer som koste seg på avslutningen.


Viva Italia har forøvrig akkurat åpnet lokalet etter å ha vært stengt grunnet en brann på kjøkkenet.
Det var et stort, lyst og åpent lokale. Veldig fint.
God mat fikk vi servert, og for de som ønsker å prøve noe nytt fantes det en del nye elementer på menyen.
Jeg er den kjedelige typen når det kommer til mat på restaurant. Skal bestandig kjøpe noe jeg har smakt før som har falt i smak.

Skulle ønske jeg "turte" å prøve litt nytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar