søndag 20. juni 2010

Sengedag med stil

Lørdag var sengedagen min for i år.
Ikke fullsjuk etter en enormt artig kveld med jobben, men ekstremt sløv kan vel være en liten forbokstav.

Gøran og jeg kom hjem fra festen i halv firetiden natt til lørdag, og måtte på fotballskole kl åtte lørdagsmorgen i Beisfjord. Da fikk jeg perfekte anledning til å sove litt lenger og se litt på tv i senga.
Community er den nye serien, har du sett den?

Det hele endte med at jeg sto opp når Sofie ble henta, og det var i seks tiden.

Mat fra Napoli, en liten tur med Bertil og en halv film senere sover jeg igjen.

Så i dag sto jeg opp med Sofie, og når hun sov benyttet jeg anledningen til å bake brownies.
Her er oppskriften jeg brukte. Har du noen annen kanskje?
Vi dro til storåsen på litt kaffebesøk. For noen uker siden overtok svigers huset til bestemor Alfa.
De har fått det så fint der oppe, artig å se utviklingen av et oppussingprosjekt på avstand.
Det ble en film og snaks på kvelden, etter en nyyyydelig hjemmelaga pizza.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar