torsdag 17. juni 2010

same old.....

Uka har snart gått, og kan ikke si at stort har skjedd.
Har kjøpt Sofie noe sommerkjoler og søvler.
Finner aldri noe til meg selv lenger, men det er vel typisk?

Det er under ei uke til jeg tar ferie, og jammen meg skal det bli godt.
Gleder meg veldig til å kunne være sammen med min kjære og verdens beste Sofie.
Selv om det ikke blir særlig med ferieturer.

Hva skal du gjøre i din ferie?
Som jeg nevnte tidligere skal vi legge nytt tak, og vi trenger å trene Bertil til å være alene hjemme så tiden kommer til å gå til det for det meste.
Kanskje en liten tur til Rognan, en øde plass som Pappa en gang i tiden flyttet til.

I morgen er det sommeravslutning for Straumsnes skoles ansatte.
Det kan bli veldig interessant, gleder meg veldig til å se hva Inger og Anita har funnet på til oss.
Hvert år har forskjellige ansvar for arrangeringa!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar